Thursday, February 11, 2010

Testimoni

Categories:

1. Kes I- Pengalaman saya sendiri

- Saya (Hamidah) sekeluarga telah menggunakan monavie . Baru-baru ini saya mendapat kemalangan kereta yang telah menyebabkan pendarahan dalaman di bahagian lutut. Saya berada di wad hospital selama 8 hari dan perlu melalui pembedahan lutut. Saya tidak boleh berjalan selama 2 minggu dan perlu mengikuti rawatan susulan selama hampir 2 bulan. Selepas itu saya masih tidak boleh berjalan normal, sujud dan duduk antara dua sujud.

Setelah saya minum monavie selama sebulan, lutut saya alhamdulillah semakin kurang sakit dan kini saya boleh solat dan sujud seperti biasa. Saya terus minum monavie kerana saya rasa lebih cergas dan tidak mudah letih.

- Suami (Shahrul) mengidap sinus yang kronik dan kulit badan kegatalan. Selepas minum monavie selama 2 minggu didapati sinusnya sudah semakin kurang dan kulit sudah kurang gatal dan semakin licin.

- Anak (Amru Kholid- 12 bulan) mengidap asma dan setelah memberi minum monavie, asmanya semakin kurang

*** Kami kini telah menjadikan monavie sebagai minuman sekeluarga memandangkan khasiat minumanan ini sgt bagus dan berkesan.


2. Kes ke II

Antara orang yang memperkenalkan minuman monavie ini kepada kami sekelurga adalah kak Minn Yahya. Kak Minn mengidap penyakit SLE
(Sistemic Lupus Erythematosus) - LUPUS . SLE adalah penyakit kronik yang mana ‘autoimmune system’ dalam badan akan menyerang sel dan tisu serta mengakibatkan inflamasi dan kerosakan tisu. SLE akan menyerang organ-organ penting seperti jantung, sendi, kulit, tekak, hati, buah pinggang dan sistem radang.


Kak Meen semasa mengidap SLE









Kulit kak Meen semakin pulih selepas mengamalkan monavie
























3. Kes III


Person seterusnya yang menyebabkan saya ingin mencuba monavie bagi kami sekeluarga. Anak beliau menghidapi penyakit kulit yg dipanggil Eczema…ianya penyakit asma yg menjelma di KULIT. Sejak usia 3tahun sehingga berusia 5tahun. Pelbagai kaedah perubatan telah dicuba tapi gagal. Setiap malam menangis menggaru sehingga luka.

Sebelum mengamalkan minuman monavie




































Perubahan kulit selepas mengamalkan minuman monavie





Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

No Response to "Testimoni"

Post a Comment